TezzGroup

بانک اطلاعات و آرشیوی کامل از پژوهش های فنی و مهندسی

Archive TezzGroup Notification

اطلاعیه فروشگاه

1.لطفا (کلید واژه) موضوع خود را در قسمت Search جست و جو کنید تا در کوتاه ترین زمان به منابع مورد نظر دسترسی پیدا کنید 2.در صورت باز نشدن (تصویر محیط برنامه) لطفا از فیلتر شکن استفاده کنید 3.برای خرید دوم خود می توانید از کد تخفیف (25 درصدی) برخوردار شوید لطفا با پشتیبانی در تماس باشید.

پاورپوینت مشتری مداری

پاورپوینت مشتری مداری

اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت مشتری مداری مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 45 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.

 

 

 


فهرست
مشتری مداری
شعار شرکتهای مشتری نواز:
خصوصیات شرکتهای مشتری نواز
انتظارات مشترکین از شرکتهای آب و فاضلاب :
مديريت درآمد و امور مشترکین عهدار سه وظيفه زير می باشد
دیدگاه شرکت و مشترکین
امور مشترکین و ثروت آفرینی
دلايل لزوم جلب رضايت مشتری از بعد اقتصادی
راهکارهای نتیجه بخش برای وصول هرچه بهتر درآمدها
رفتار مناسب
سادگی و سهولت
انعطاف پذیری
عوامل موثر بر رضایت مشترکین کاربری های مختلف آب :
پیشنهاد ارائه شده به شرکتهای آب و فاضلاب شهری :MBOدر ارتباط با روش
اثرات تعویض کنتورهای آب

تصویر محیط برنامه




پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست
این سایت در جهت نشر علم و فزونی هرچه بیشتر آن درجامعه در دسترس شما قرار گرفته است، لذا از تحویل پروژه ها به صورت مستقیم لطفا خودداری فرماید و از مطالب به عنوان نمونه و منبعی مفید جهت پژوهش خود استفاده نمایید... بی نهایت سپاس

کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
TezzGroup-ir_2025576_1136.zip387.6k