TezzGroup

بانک اطلاعات و آرشیوی کامل از پژوهش های فنی و مهندسی

Archive TezzGroup Notification

اطلاعیه فروشگاه

1.لطفا (کلید واژه) موضوع خود را در قسمت Search جست و جو کنید تا در کوتاه ترین زمان به منابع مورد نظر دسترسی پیدا کنید 2.در صورت باز نشدن (تصویر محیط برنامه) لطفا از فیلتر شکن استفاده کنید 3.برای خرید دوم خود می توانید از کد تخفیف (25 درصدی) برخوردار شوید لطفا با پشتیبانی در تماس باشید.

پاورپوینت معیار رضایت مشتری

پاورپوینت معیار رضایت مشتری

اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت معیار رضایت مشتری مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 13 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.

 

 

 


فهرست
معیار رضایت مشتری
رضایت مشتری
مدل تبول
مشتری کیست؟
درک مشتریان از مفهوم کیفیت
بازخور
بکارگیری اعتراضات و شکایات مشتریان
کیفیت در خدمات
مهمترین نیازهای مشتریان پس از خرید
مدل کانو
نکات حاشیه ای و در عین حال مهم در کسب رضایت مشتریان

تصویر محیط برنامه




پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
این سایت در جهت نشر علم و فزونی هرچه بیشتر آن درجامعه در دسترس شما قرار گرفته است، لذا از تحویل پروژه ها به صورت مستقیم لطفا خودداری فرماید و از مطالب به عنوان نمونه و منبعی مفید جهت پژوهش خود استفاده نمایید... بی نهایت سپاس

کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
TezzGroup-ir_2030921_7090.zip300.1k